بایگانی‌ها

در ترمینال فرودگاه فلورانس با کاشت انگور کسب درآمد می شود

کسب‌وکارهای نوپا:در ترمینال فرودگاه فلورانس با کاشت انگور کسب درآمد می شود. این فرودگاه دارای سقف تاکستان خواهد بود. این احتمالا اولین تاکستان فرودگاه اروپا خواهد بود.فرودگاه فیرنزه پرتولا که قبلاً به عنوان فرودگاه آمریگو وسپوکی شناخته می شد، احتمالاً اولین فرودگاه در اروپا خواهد بود که دارای تاکستان داخلی خود است. شهر فلورانس اعلام کرد که استودیوی طراحی معروف آمریکایی رافائل وینولی آرشیتکتز را برای طراحی و اجرای این پروژه به عنوان بخشی از بازسازی ترمینال پروازهای بین‌المللی خود استخدام کرده است.

تاکستان کل سقف ترمینال را می پوشاند و از ۳۸ردیف درخت انگور تشکیل می شود. کل سطح ترمینال ۵۰هزار متر مربع خواهد بود. نماد جذابیت توسکانی فرودگاه‌ها اغلب سازه‌های بی‌نقص و غیر قابل توجهی هستند که افراد هنگام پرواز در داخل یا خارج از مقصد خود، باید بر حسب ضرورت به آنجا بروند. طرح پیشنهادی به دنبال تغییر این مفهوم برای این مراکز حمل و نقل عمومی است. انتخاب تاکستان تصادفی نبود، زیرا ایده این است که ماهیت توسکانی را به مسافرانی که از بالا وارد می‌شوند نشان دهد و به آنها منتقل کند.

. این ایده کاملاً منحصر به فرد به نظر می رسد، اگرچه به گفته یورونیوز، یک فرودگاه دیگر وجود دارد – یک فرودگاه خصوصی کوچک در کالیفرنیا که در یک تاکستان واقع شده است – که سعی کرده این دو نوع مکان به ظاهر غیرقابل ترکیب را با هم ترکیب کند. سخنگوی معماران Rafael Viñoly توضیح می‌دهد که یک تاک‌کار پیشرو از منطقه، تاکستان را کشت می‌کند و ازانگورهای تولید شده درآمد کسب خواهد کرد.

این نشان می‌دهد که این طرح صرفاً افزودن رنگ سبز به منظره خاکستری فرودگاه صنعتی نیست، بلکه هدف این است که آن را به تنهایی کاربردی کند. بازسازی ترمینال همچنین شامل چرخش کل باند ۹۰ درجه به منظور بهبود ارتباطات حمل و نقل عمومی از طریق یک سیستم راه آهن سبک جدید است. این پروژه قرار است تا سال ۲۰۳۵ تکمیل شود، اگرچه فاز اول تا سال ۲۰۲۶ انجام خواهد شد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه