بایگانی‌ها

تلویزیون اینترنتی برای گسترش کسب وکارها

کسب‌وکارهای نوپا:راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای گسترش کسب و کار ها و افزایش مهارت کارکنان یک ضرورت است.با توجه به مشکلات عدیده در حوزه اشتغال و همچنین وجود نیروهای کار فراوان و آموزش ندیده و البته فارغ التحصیل دانشگاهی، نیاز جدی کشور به بحث آموزش های تخصصی که منجر به ایجاد شغل شود از مهمترین مسایل است. مسئله ای که وجود دارد این است که مطابق آمار سازمان فنی و حرفه ای تقریباً ۵۰درصد مهارت آموزان جذب بازار کار می شوند.

اهمیت مهارت‌ آموزی و استعدادیابی از آن جهت بسیار ویژه است که در جامعه‌ای که مهارت آموزی و استعدادیابی بین دانش آموزان و دانش جویان نهادینه شده باشد بدون تردید آینده درخشانی به لحاظ اقتصادی و کسب و کار خواهد داشت. در همین راستا مدت ها است که اهمیت آموزش‌های مهارتی به افراد در راستای یافتن شغل مناسب و همچنین تربیت نیروی انسانی ماهر در مسیر تقویت شاخص‌های حوزه بازار کار، برای دولت‌ها در جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سیاست‌های حوزه اشتغال و کار در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بر مبنای مهارت‌آموزی شکل می‌گیرد.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم انعقاط تفاهمنامه همکاری با بانک رفاه کارگران از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی مهارت با همکاری این بانک خبر داد. وی به راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی از سوی این سازمان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی این تلویزیون اقدام بسیار ارزشمندی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مهارت‌آموزی در کشور محسوب می‌شود و ظرفیت بالایی برای تولید محتوای این بستر فراهم است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تأکید بر سودمندی محتوای برای مخاطبان، خواستار تعریف یک اکوسیستم از آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در این شبکه شد. وی از گسترش تعاملات با شرکت ها و هلدینگ های بزرگ کشور در راستای توسعه نهضت مهارت آموزی خبر داد و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ظرفیت کم نظیری برای مهارت آموزی دارد و هر کدام از حوزه‌های فعالیت این مجموعه می‌تواند زمینه‌ساز توسعه‌ همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران باشد.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه