بایگانی‌ها

تجارت سیگاروتنباکودرهلند جمع می شود

کسب‌وکارهای نوپا:تجارت سیگاروتنباکودرهلند جمع می شود.بر اساس برنامه ریزی های ابتدایی افراد نمی توانند درجزیره هلندی شیمونن ایکوگ تنباکو بخرند. با این حال،البته  این اقدام  به ترس از تشویق تجارت غیرقانونی این جزیره در منجر شده است .

شیمونن ایکوگ جزیره ای آرام و بادگیر است که گردشگران هلندی می توانند به آنجا بروند و از آرامش روستایی دور از شلوغی شهرهای بزرگتر لذت ببرند. اکثرتردد ها در این جزیره بدون ماشین است، به این معنی که رفت و آمد با پای پیاده یا دوچرخه انجام می شود و این منجر به داشتن هوای پاک شده است.

از اول جولای، پس از اینکه مقامات هلندی تصمیم گرفتند فروش تنباکو و محصولات تنباکو را به طور کامل در سوپرمارکت‌ها ممنوع کنند، هوای محلی بکرتر می‌شود ودر حقیقت هلند  اولین کشوری است که این کار را انجام می‌دهد. از نظر فنی، این ممنوعیت فقط برای فروشگاه های عمومی اعمال می شود و نه برای پمپ بنزین ها یا مراکز تخصصی فروش دخانیات. با این حال، این جزیره که تنها 982 نفر جمعیت دارد، تنها یک سوپرمارکت روستایی دارد و هیچ جایگاه سوختی ندارد. به علاوه، فروش آنلاین تنباکو در سال گذشته غیرقانونی شده بود.

اگر ساکن جزیره و سیگاری باشد چه؟ آنانی که هنوز نتوانسته‌اند عادت دخانیات خود را ترک کنند و قصد انجام این کار را ندارند، ممکن است روزهای سختی را در پیش داشته باشند. ظاهراً،لا ورسوگ ، بندر کوچک گرونینگن که کشتی‌ها  از آنجا به شیمونن ایکوگ حرکت می‌کنند، تنها نقطه فروش خود را در ماه جولای از دست خواهد داد.بنابر این نزدیک‌ترین مکان برای خرید قانونی تنباکو، پمپ بنزین در دوک کوم، با ۲۰ کیلومتر فاصله  است. از سال ۲۰۳۰، پمپ بنزین ها نیز مجبور به توقف فروش تنباکو خواهند شد، زیرا دولت هلند در حال کار بر روی برنامه های بلندپروازانه خود برای ایجاد نسلی عاری از دود تا سال ۲۰۴۰ است. اما مغازه های تخصصی دخانیات باقی خواهند ماند. با این حال، ایجاد یک فروشگاه تخصصی در شیمونن ایکوگ از نظر اقتصادی نامناسب تلقی می‌شود، زیرا تنها از گردشگری فصلی لذت می‌برد، که باز بودن چنین فروشگاهی را برای ۱۲ ماه در آنجا توجیه نمی‌کند. با این حال، نگرانی‌هایی در جهت دیگری وجود دارد، زیرا تحریم مؤثر دخانیات در سطح محلی ممکن است زمینه‌ای برای ایجاد تجارت غیرقانونی درمورد آن محصولات باشد، به این معنی که سیگار همچنان یافت ‌شود اما با قیمتی بالاتر، مشابه تجارت خیابانی مواد مخدر .

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه