بایگانی‌ها

تاسیس اقامتگاههای کوچک در فرانسه یک کسب و کار نوپا

کسب‌وکارهای نوپا:تاسیس اقامتگاههای کوچک در فرانسه یک کسب و کار نوپا است.این اقدام برای اشتغالزایی و توسعه برای توسعه گردشگری صورت گرفته و به تدریج در این کشور رونق میگیرد.هتلهای کوچک که هاستل نام دارند می توانند ۱۴ مهمان را در خود جای دهند و به عنوان یک مرکز فرهنگی میتواند این تعداد حتی دو برابر شود.کیو جی درشما ل شهر مارسی در فرانسه یکی از این اقامتگاههاست.

البته باید اشاره کرد که خوابگاه‌های جوانان (auberges de jeunesse) در واقع در فرانسه کمیاب هستند، علی‌رغم جذابیت عظیم گردشگری این کشور. قبل از اینکه QG Marseille درهای خود را باز کند، این شهر فقط یک خوابگاه رسمی دیگر داشت که حدود ۱۰۰ تخت دارد که به کاوشگران مقرون به صرفه این امکان را می‌دهد تا از برخی از جذابیت‌های گردشگری مارسی استفاده کنند.

این هاستل در منطقه ۱۵ مارسی واقع شده است، که معمولاً در سفرهای تک نفره با کوله‌پشتی‌ها زیاد دیده نمی‌شود، اما به همین دلیل است که می‌تواند ارزش کشف آن را داشته باشد.

صاحب آن، شارلوت نوبلت، یک روزنامه‌نگار سابق و خبرنگار خارجی است که تجربه خوشی و مناسبی از سفرهای خود را داشته است. پس از سال‌ها بازسازی خانه، که قبلاً متعلق به یک شرکت معدنی بود، در ابتدای امسال، او هاستل را راه‌اندازی کرد تا «دنیا بتواند به سراغش بیاید». QG Marseille دارای پنج اتاق و فضای مشترک است و می تواند حداکثر ۱۴ مهمان را در خود جای دهد، که آن را به کوچکترین هاستل، اما احتمالاً صمیمی ترین و دنج ترین در کل فرانسه تبدیل می کند. علاوه بر این، شارلوت تصمیم گرفت این مکان را نه تنها به اقامتگاه توریستی، بلکه به یک مرکز فرهنگی نیز تبدیل کند که میزبان مواردی مانند نمایشگاه‌های هنری معمولی، شب‌های بازی روی تخته و کارگاه‌های باغبانی و آشپزی باشد تا این مکان را برای جامعه محلی نیز جالب ساخته باشد.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه