بایگانی‌ها

بهترین شهر اروپایی برای جذب گردشگر در کریسمس معرفی شد

کسب‌وکارهای نوپا:بهترین شهر اروپایی برای جذب گردشگر در کریسمس معرفی شد.اعضای هیئت داوران بین‌المللی پایتخت کریسمس اروپا برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام شهر باید عنوان قهرمانی سال ۲۰۲۴ را دریافت کند – و برنو (جمهوری چک) را معرفی کرده است.

هیئت داوران در بیانیه رسمی خود اعلام کردند: شهر برنو نشان دهنده جواهری خلاقانه در زمینه کریسمس است که از طریق آن شهر جذابیت توریستی و کریسمس خود را با پیامدهای مهم اجتماعی و خرد اقتصادی بر بافت شهری شهر منتقل می کند. اعضای هیئت داوران نه تنها از تزئینات خلاقانه کریسمس، بلکه بیش از همه از حس همبستگی و اجتماعی که شهر در طول فصل جشن به نمایش می گذارد، تحت تأثیر قرار گرفتند. Jana Jaulikova، رئیس TIC Brno، توضیح می دهد: “ما همکاری طولانی مدت با فروشندگان، هنرمندان، نوازندگان، طراحان، تولیدکنندگان محلی داریم، اما شرکت ها و موسسات برنو را نیز درگیر می کنیم. این همکاری یک فضای اصیل تکرار نشدنی از کریسمس برنو ایجاد می کند.” سازمان دهندگان رویدادها، بازارها و تزئینات، به نقل از České noviny می گویند: این شهر به طور سنتی چندین بازار کریسمس را در میادین اصلی خود برپا می کند و امسال بازار جدیدی به Moravské náměstí اضافه شده است. بازدیدکنندگان می توانند از یک پیست اسکیت روی یخ بیضی شکل لذت ببرند.

در کنار برنو، واترفورد، در ایرلند، به عنوان شهر اروپایی کریسمس ۲۰۲۴ نامگذاری شد و از جمله شهرهای کمتر از ۱۰۰هزار نفر ه مطلوب به رسمیت شناخته شد. هیئت منصفه همچنین آلمانزا در اسپانیا را به عنوان شهرداری با کمترین جمعیت اما فعال از نظر اقتصادی تشخیص داد. در نهایت واترفورد نیز هیئت داوران را با تعهد قوی خود به میراث محلی به عنوان “نشانه هویت، مادی و بالاتر از همه غیر مادی و فرهنگی” تحت تاثیر قرار داد. این شهر کوچک در تبدیل خیابان های خود به ادامه بازارهای کریسمس برای ایجاد یک “پیشنهاد منسجم و جذاب” برای بازدیدکنندگان و ساکنان، کار شگفت انگیزی انجام داده است.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه