بایگانی‌ها

با بلیت برفی در لتونی میتوان رایگان اتوبوس سوار شد

کسب‌وکارهای نوپا:با بلیت برفی در لتونی میتوان رایگان اتوبوس سوار شد.در شهر ریگا رانندگان را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی با “بلیت برفی” تشویق می کند اینها به مالکان خودرو اجازه می دهد تا زمانی که شرایط سنگین زمستانی رانندگی را ناامن می کند، به صورت رایگان اتوبوس سوار شوند.

شاید عجیب به نظر برسد، اما زمستان در برخی از نقاط اروپا هنوز برای همیشه سپری نشده است. بارش سنگین برف آوریل دیروز لتونی را درنوردید و امروز نیز ادامه دارد و این امر باعث شد تا شهر ریگا به اصطلاح “بلیت برفی” را معرفی کند که به رانندگان اجازه می دهد از حمل و نقل عمومی رایگان استفاده کنند. اگرچه این “بلیت ها” اسناد خاصی نیستند. صرفاً گواهی ثبت نام خودروی سبک یا گذرنامه فنی خودرو سند معتبری برای رانندگی در وسایل نقلیه عمومی محسوب می شود. سند مذکور باید در بررسی های کنترلی فقط به عنوان سند معتبر برای رانندگی ارائه شود. نیازی به ارائه به راننده حمل و نقل عمومی نیست. خارج کردن خودروها از جاده در هوای خطرناک لزومی به نشان دادن گواهینامه رانندگی برای راننده نیست. گذرنامه فنی خودرو گواهی می دهد که وسیله نقلیه مشخص در آن لحظه تردد نمی کند که هدف شهرداری همین است.

اقدام “بلیت برف” به سرعت معرفی شد زیرا با توجه به اینکه اواسط آوریل است رانندگان قبلاً خودروهای خود را به لاستیک های تابستانی مجهز کرده اند. این بدان معناست که لایه جدید برف و یخبندان ناشی از آن شرایط بسیار خطرناکی را برای رانندگی ایجاد می کند و احتمال تصادفات را افزایش می دهد. این گونه بلیت ها توسط شهرداری به منظور کاهش شدت ترافیک در زمان یا پس از بارش برف سنگین و در نتیجه تسهیل کار تجهیزات نگهداری خیابان ها معرفی می شود. با این حال، آنها فقط در شرایط آب و هوایی شدید و زمانی که مقامات شهرداری استفاده از آنها را بررسی می کنند مجاز هستند.علاوه بر این، مقامات محلی از ساکنان می خواهند که در صورت امکان از راه دور کار کنند و در شرایط جوی شدید در خانه بمانند.

گروه گزارش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه