بایگانی‌ها

اوضاع اسف بارتامین اجتماعی کارگران در کالیفرنیا

کسب‌وکارهای نوپا:اوضاع تامین اجتماعی کارگران در کالیفرنیا اسف بار است.خوزه ده‌ها سال در صنعت آبکاری نیکل در کالیفرنیا کار کرد و از کار در پایین ترین سطوح به سمت مدیر شرکت‌های مختلف رسید. البته این موضوع قبل از آن بود که بسیاری از مشکلات سلامت جسمی و روانی، از جمله بیماری دیسک کمر، آسم، افسردگی و PTSD، او را مجبور به توقف کار در دهه ۵۰میلادی خود کرد. این ساکن شرق خلیج که به شرطی صحبت می کرد که فقط با نام کوچکش مشخص شود، او گفت برای بیمه از کار افتادگی تامین اجتماعی (SSDI) درخواست داد. ادعای او در سال ۲۰۲۱ تأیید شد – اما تنها پس از پنج سال و دوبار رد درخواست، در این مدت او مجبور شد به سمت کمک های عمومی برود.

خوزه می گوید: «هشت عمل جراحی داشتم و نمی توانستم سر کار بروم. “این واقعا بد بود.” خوزه که اکنون ۶۳سال دارد، در میان صدها هزار آمریکایی است که ماه‌ها و حتی سال‌ها به دلیل سیستم ناتوانی تأمین اجتماعی در بلاتکلیفی رها شده‌اند، جایی که تأخیر طولانی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به مزایا به یک امر عادی تبدیل شده است. باید برای بیمه تامین اجتماعی پیام بدهید .اما زمان انتظار طولانی‌ برای تصمیم‌گیری در مورد مزایای ناتوانی تنها یکی از جنبه‌های بحران خدمات مشتری تامین اجتماعی است. افرادی که با خط کمک ملی SSA تماس می گیرند، به طور متوسط نزدیک به ۳۶ دقیقه منتظر پاسخ به سوالات معمول هستند. اعضای AARP نزدیک به ۱.۲ میلیون پیام ارسال کرده اند و از اعضای خود در کنگره خواسته اند از افزایش بودجه برای خدمات مشتریان تامین اجتماعی حمایت کنند.

طبق داده‌های آژانس، در اواخر دهه ۲۰۱۰، معمولاً ۱۱۰ تا ۱۲۰ روز طول می‌کشید تا سازمان تأمین اجتماعی (SSA) به درخواست اولیه برای مزایای از کارافتادگی رسیدگی کند. در دسامبر، میانگین انتظار ۲۲۸ روز یا بیش از هفت ماه بود. میانگین انتظار برای بررسی مجدد توسط SSA، اولین گام در اعتراض به ادعای رد شده، هفت ماه است. اگر بررسی مجدد رد شود، به طور متوسط ۱۵ ماه دیگر طول می کشد تا به مرحله بعدی برسیم، جلسه دادرسی در برابر قاضی قانون اداری تامین اجتماعی، مرحله ای که در نهایت خوزه تاییدیه را کسب کرد. حداقل از یک نظر او خوش شانس بود. بر اساس داده های فدرال، حدود ۱۰هزار نفر در سال جان خود را از دست می دهند، در حالی که درخواست های آنها برای مزایای ناتوانی در حال بررسی است. جان هرد، وکیل سان آنتونیو و رئیس سابق نمایندگان سازمان ملی مدعیان تأمین اجتماعی، یک گروه عضویت برای وکلا و وکلای حرفه ای، می گوید: «من از سال ۱۹۷۶ این کار را انجام داده ام و این بدترین کاری است که تا به حال دیده ام. که روی موارد معلولیت تمرکز می کنند.

تامین اجتماعی دو نوع پرداخت از کارافتادگی را مدیریت می کند. SSDI یک شکل کلی از مزایای ناتوانی است که برای افرادی که کار کرده اند اما به دلیل شرایط پزشکی شدید دیگر نمی توانند این کار را انجام دهند در دسترس است. درآمد تضمینی تکمیلی (SSI) یک پرداخت خالص امنیتی برای افرادی است که ۶۵ سال به بالا هستند یا دارای معلولیت هستند و درآمد و دارایی بسیار محدودی دارند.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه