بایگانی‌ها

اروپا بدنبال صنعت جهانی حیوانات خانگی

کسب‌وکارهای نوپا:صنعت جهانی حیوانات خانگی در حال گذار به سوی یک بازار بسیار رقابتی است. مالکیت حیوانات خانگی از سال ۲۰۲۰بیش از ۵۰ درصد در کشورهای اروپایی مانند بریتانیا، آلمان و فرانسه افزایش یافته است.

در این قسمت از The Exchange، بر صنعت حیوانات خانگی چند میلیارد دلاری تمرکز می‌کنیم.  مردم برای مراقبت از حیوانات خانگی عزیزشان تلاش زیادی می‌کنند و در نتیجه، این صنعت در سراسر آمریکای شمالی و اروپا در حال رونق است.  ما با سونیا مورگان، مدیر عامل سفر حیوانات خانگی اروپا صحبت می کنیم که بر حمل و نقل دوستان پشمالوی ما تمرکز دارد.  همچنین، از یک مهدکودک سگ بازدید می‌کنیم که در حین کار مراقب حیوانات خانگی ماست، و جدیدترین اخبار را از جف همیلتون، مدیر عامل شرکت نسله پورینا می‌گیریم که عظیم بودن صنعت حیوانات خانگی را توصیف می‌کند.  

این بخش به سرعت در حال رشد است و تحلیلگران پیش بینی می‌کنند ارزش این صنعت تا سال ۲۰۳۰ به نیم میلیارد دلار برسد. 

بازار در حال تغییر حیوانات خانگی

یکی از حوزه‌های صنعت حیوانات خانگی که شاهد رشد قابل توجهی است، غذای حیوانات خانگی است.  جف همیلتون، مدیر عامل نسله پورینا مراقبت حیوانات خانگی اروپا، توضیح داد که همانطور که هوشیاری انسان‌ها نسبت به غذایی که مصرف می‌کنیم بیشتر می‌شود، همین کار را برای حیوانات خانگی خود هم انجام می‌دهیم.  

اوکازو یک مرکز مراقبت از حیوانات خانگی است که در قلب پایتخت بلژیک، بروکسل قرار دارد. این شرکت اشتیاق زیادی به رفاه حیوانات دارد و متعهد است که دوستان پشمالوی آدمها را زمانی که صاحبان آنها سر کار هستند، سرگرم کرده و از آنها مراقبت کند. این تجارت در سال ۲۰۱۰شروع شد، زمانی که صاحبش کارینا کوچه متوجه وجود شکافی در بازار شد. از آن زمان، این شرکت به منبع قابل اعتمادی برای صاحبان سگ در سراسر شهر تبدیل شده است.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه