بایگانی‌ها

آمستردام ایجاد هتل های جدید را ممنوع کرد

کسب‌وکارهای نوپا:آمستردام ایجاد هتل های جدید را ممنوع کرد.بر این مبنا قطعه دیگری در استراتژی کلی کاهش جریان گردشگران به شهر آمستردام شکل گرفته که در حال گسترش و ایجاد محدودیت های جامع تر از سال ۲۰۱۷ است که افتتاح هتل های جدید در قلمرو آن را بسیار دشوار کرده است. مقررات جدید می گوید که هیچ هتل جدیدی در پایتخت هلند مجاز نخواهد بود، مگر اینکه هتل قدیمی بسته شود. سیاست رسمی آمستردام این است که تعداد اقامت در هتل در این شهر را به کمتر از ۲۰ میلیون نفر محدود کند. با این حال، در سال گذشته، مجموع به ۲۰،۶۶۵،۰۰۰ بدون احتساب سفرهای دریایی و اجاره تعطیلات رسید. این حرکت به عنوان بخشی از استراتژی کلی «دور ماندن» تلقی می‌شود که اقدامات مختلفی را برای محدود کردن تعداد گردشگران به شهر، به‌ویژه گردشگران متقاعدکننده‌ای به اجرا گذاشته است. با این حال، قبل از شروع قطعی این ممنوعیت، برنامه‌هایی برای افتتاح ۲۶ هتل جدید در آمستردام وجود دارد.

سوفیان امبارکی، رئیس گردشگری شهری گفته که دلیل چنین اقداماتی این است که این مؤسسات قبلاً مجوز گرفته بودند یا قوانین منطقه بندی محلی به آنها اجازه می دهد. در هر صورت، حتی زمانی که قانون افتتاح یک هتل جدید را رعایت می کند، تنها زمانی که هتل قدیمی تعطیل می شود، هتل جدید باید معیارهای خاصی را داشته باشد. تعداد مکان‌های خواب در مؤسسه نباید بیشتر از مکانی باشد که جایگزین می‌شود، و هتل جدید باید از نظر کیفیت بهتر و نیز پایدارترباشد.

با توجه به کمپین «دور باشید» علیه گردشگری بیش از حد ؛چندین سال است که مقامات آمستردام در تلاش هستند تا تصویر شهر خود را از یک مقصد همه چیز به شهری با کلاس و قابل زندگی تبدیل کنند. بخشی از این امر مستلزم راه اندازی کمپین هایی برای جلوگیری از توقف زیاد گردشگران میهمان در آنجا شده است. برخی از مقررات اتخاذ شده در این زمینه، ممنوعیت کشتی‌های کروز و بستن پایانه کشتی‌های تفریحی و به‌علاوه نصف شدن تعداد سفرهای دریایی رودخانه‌ای در پنج سال آینده است.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه