بایگانی‌ها

نقش اتوماسیون و رباتیک در افزایش فروش

کسب و کارهای نوپا: اتوماسیون و رباتیک معمولاً با بودجه های چند میلیونی در شرکت های چند میلیارد دلاری مرتبط است. اما با کاهش هزینه های فناوری، برای شرکت های کوچکتر – حتی مشاغل کوچک – هم این امکلن مقرون به صرفه تر شده است.

خارج از آتلانتا در جونزبورو، جورجیا،شرکت  THAT Burger Spot!، که یک همبرگر فروشی و غذاهای فست فودی وابسته است از کاهش سرعت متوسط سفارشات تلفنی خسته شده بودند.

در میان غذاهای این شرکت ُهمبرگر گوشت گاو، بوقلمون، لوبیا سیاه، ماهی، مرغ و غیره وجود دارد. همچنین تعداد زیادی ازشیرینی‌ها، سس‌ها و سایر موارد هم برای سفارش وجود دارد. با توجه به همه این انتخاب ها، یک سفارش تلفنی به طور متوسط ​​هفت تا هشت دقیقه طول می کشد. و این تنها در صورتی است که کارکنانی برای انجام این دستورات کاملا آماده باشند.

سدریک پول، رئیس شرکت نیس می افزاید: “منوی ما کمی پیچیده است،ضمنا گزینه های زیادی وجود دارد.”

یکی از کارکنان این شرکت هم نظرش این است که : “این یک مشکل بوده و همچنان نیزیک مشکل است.” اما در تهایت ما تصور کردیم که می‌توانیم فرآیند سفارش‌گیری را خودکار کنیم، مجبور نیستیم برای انجام این کار به کسی پول بدهیم.

پس از جستجوهای متناوب،، آنها راه حلی را در Grubbrr یافتند، که کیوسک های مستقلی را می فروشد که می توانند سفارشات مربوط به  فروشگاه شان را دریافت کنند و سفارشات آنلاین و سیستم نقطه فروش را ادغام کنند. این شرکت همبرگر فروشی  با دو کیوسک در یک مکان شروع به کار کرد.این اقدام هزینه ای معادل ۱۴۴۰۰ دلار داشت، که حدوداً مبلغی است که شرکت در طول یک سال برای دریافت سفارشات تلفنی به یک شخص پرداخت می کند.

آنها پس از فراهم شدن شرایط وسهولت دریافت سفارش توسط مشتریان با استفاده از کیوسک و سفارش آنلاین، میانگین سفارش بلیط رستوران از حدود ۱۹ دلار به بیش از ۲۱ دلار افزایش یافت. مدیر شرکت گفته: میانگین فروش در هر ساعت کار از محدوده بالای ۵۰ دلار به ۸۵ دلار افزایش یافته است.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه