بایگانی‌ها

سوئیس محلی مطمئن برای کسب و کارهای نوپا

“آژنگ نیوز”: کشور سوئیس محلی مطمئن برای کسب و کارهای نوپا است. سوئیس از غرب با فرانسه، از جنوب با ایتالیا، از شرق با لیختن اشتاین و اتریش و از شمال با آلمان، یکی از زیباترین و کوهستانی ترین کشورهای اروپاست. همچنین به عنوان “سرزمین شیر و عسل” شناخته می شود زیرا بهترین عسل و شیر جهان را تولید می کند.

کشور سوئیس به دلیل موقعیت مکانی برای رقابت در بازار جهانی امروز اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است، زیرا دسترسی به مشتریان، نیروی کار ماهر، زیرساخت های مدرن و مشوق های مالیاتی آزاد می تواند باعث ایجاد یا شکست یک کسب و کار شود. سوئیس که بین برخی از بزرگترین اقتصادهای اروپا قرار دارد، با حاشیه های بالاتر از متوسط، ثبات قیمت بالا و نرخ تورم پایین، به آهنربایی برای شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی برای ایجاد پایگاه تبدیل شده است. در حالی که این کشور عضو اتحادیه اروپا  هم نیست .همه پرسی در سال ۲۰۰۱ مخالف آغاز مذاکرات برای پیوستن بود – یک توافقنامه تجارت آزاد برقرار است و سوئیس چهارمین شریک تجاری اتحادیه اروپا است، در حالی که اتحادیه اروپا بزرگترین شریک سوئیس است.

در حال حاضرسوئیس یکی از ثروتمندترین و مناسب ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری است .سوئیس در طبقه بندی انجام کسب و کار بانک جهانی در سال ۲۰۱۵ از بین۱۸۹ رتبه بیستم را دارد و شاخص رقابت پذیری جهانی مجمع جهانی اقتصاد (WEF) 2014-2015 گزارش داد که سوئیس رقابتی ترین اقتصاد در جهان.  است. سوئیس که به دلیل جمعیت ریسک گریز، ارز جهانی قوی، دارایی عمومی سالم، محیط مالیاتی جذاب و ثبات قدرت خرید شناخته شده است، ادعا می کند که فضای سرمایه گذاری معتبر و قابل اعتمادی دارد. پذیرش غیررسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان پنجم، ادغام شرکت های خارجی در محیط تجاری سوئیس را تسهیل می کند.

۲۶ کانتون(منطقه) این کشور برای کسب و کار رقابت می کنند و طیف گسترده ای از فرصت ها را برای شرکت ها فراهم می کنند، و اگرچه هر منطقه جذابیت منحصر به فرد خود را دارد، اما همه آنها دارای رژیم های مالیاتی مناسب برای تجارت و ساختارهای قانونی هستند که سوئیس را به یکی از رقابتی ترین مکان های تجاری در سراسر جهان تبدیل می کند. تخصص و مهارت آن در تحقیق و توسعه شرکت های زیادی را به خود جذب کرده است که منجر به ایجاد چندین خوشه فناوری مهندسی و پزشکی شده است و بالاترین سرانه هزینه های فناوری اطلاعات را در جهان دارد و سوئیس را به یک اقتصاد دانش بنیان تبدیل کرده است.

شرکت‌ها همیشه در جستجوی مکان‌های مستقر و مقرون‌به‌صرفه برای انجام تجارت هستند و شاخص کیفیت موقعیت مکانی Credit Suisse کانتون آرگاو را به عنوان سومین مکان تجاری جذاب در سوئیس رتبه‌بندی می‌کند. آرگائو که بین زوریخ، بازل و برن قرار دارد، مکان شماره یک برای انرژی و مهندسی برق، تجهیزات پزشکی، فناوری نانو و پلاستیک است. سایر بخش های کلیدی شامل صنعت علوم زیستی، داروسازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این کانتون مملو از فناوری های پیشرفته است، یک سیستم اقتصادی جامع ارائه می دهد، ثبات سیاسی را فراهم می کند و قیمت املاک و مالیات پایینی دارد که همه اینها سرمایه گذاری بلندمدت و سودآور را تسهیل می کند. این مکان خانه 30000 کسب و کار است که در حال حاضر از ثمرات این مکان لذت می برند و از فواصل کوتاه مشتریان و شرکا و همچنین از ارائه دهندگان تدارکات با تجربه بین المللی بهره می برند.

آژانس رتبه‌بندی معروف Standard & Poors یا ​​آرگاو «Triple A»، بهترین رتبه‌بندی برای مکان‌های تجاری، داده است. آرگائو تخفیف قابل توجهی در مالیات کسب و کار ارائه می دهد. آرگاو با حمایت دولت و صنعت خصوصی، فعالانه سرمایه‌گذاری داخلی را با ارائه بسته‌ای انعطاف‌پذیر از خدمات متناسب تشویق می‌کند و کانتون چشم‌اندازی قانع‌کننده و خوش‌بینانه برای رشد اقتصادی قوی نشان می‌دهد. بسیاری از کانتون ها مجبور به پایان دادن به کاهش مالیات برنامه ریزی شده شده اند، اما آرگائو، در مقابل، از معرفی رویه های جدید برای حمایت از مشاغل و کارمندان آنها خبر داده است.

بسیاری از شرکت های اروپایی، آمریکایی و ژاپنی به تخصص تحقیقاتی و دانش تجاری آرگاو اعتماد دارند. اسمیت و نفیو یک تجارت جهانی در زمینه فناوری پزشکی است و در شهر پایتخت آرائو قرار دارد و بهره‌وری و انعطاف‌پذیری را به عنوان مزیت‌های اصلی منطقه ذکر می‌کند. این شرکت به دلیل نزدیکی نزدیک به دانشگاه های علوم کاربردی و ETH در زوریخ از کارکنان بسیار ماهر بهره می برد. این تنها شرکت های اروپایی نیستند که دفتر مرکزی جهانی خود را در آرگائو دارند، بسیاری از شرکت های آمریکایی نیز در آنجا سرمایه گذاری کرده اند.

شرکت AppRiver در آوریل ۲۰۰۲ با دفتر مرکزی آن در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. AppRiveکه یک رهبر جهانی در امنیت ایمیل و وب است، چندین مرکز داده ایمن و در کلاس جهانی را در سراسر ایالات متحده، اروپا و آسیا نگهداری می کند و از بیش از ۴۷۰۰۰ مشتری شرکتی و هشت و نیم میلیون صندوق پستی در سراسر جهان محافظت می کند. AppRiver که امنیت فناوری اطلاعات قابل اعتمادی را برای تجارت اروپایی فراهم می کند، دفتر مرکزی EMEA خود را در Lupfig، سوئیس در سال 2012 افتتاح کرد .این موضوع  نشان دهنده برتری آرگائو برای تحقیق و نوآوری است. این شرکت بین‌المللی یک مسابقه عالی برای چشم‌انداز شرکتی مبتنی بر فناوری آرگاو است.

همچنین یکی از بزرگترین سایت های تولید دارو در سراسر جهان و ABB اعلام کرد که قصد دارد آزمایشگاه تحقیقاتی خود را برای توسعه نسل بعدی نیمه هادی های قدرت با تاسیسات 18 میلیون فرانک سوئیس در Dattwil، آرگائو توسعه دهد. چندین شرکت مستقر در اینجا دانش کسب می کنند و با یکدیگر برای رشد و توسعه همکاری می کنند. با طرح Hightech Aargau، شاهد افزایش بیشتر در خلق ارزش خواهد بود و حتی شرکت های بین المللی بیشتری را به منطقه جذب خواهدکرد.

لازمبه تاکید است که تصمیم‌گیری‌های مربوط به مکان، زمانی که گرفته می‌شوند، اغلب مشکل‌ساز هستند و تغییر آنها پرهزینه است. هزینه جابجایی یک کسب و کار تعجب آور است و خطر ایجاد اختلال در مشتریان و کارمندان را به دنبال دارد. همیشه بهترین کار این است که برای اولین بار تصمیم به انتخاب مکان درست بگیرید.

از طرفی دیگر سوئیس زادگاه محصولات فناوری پزشکی تولید شده به صورت صنعتی است و با رقابت با ۲۵ کانتون دیگر، آرگاو، با سابقه صنعتی قوی خود، خود را به عنوان یک منطقه با فناوری پیشرفته متمایز می کند. بسیاری از شرکت های آرگائو از نظر فن آوری بالا پیشرو هستند و کانتون قصد دارد از این قدرت به نفع خود استفاده کند. آرگائو محل موسسات تحقیقاتی و آموزشی معتبر سوئیس از جمله موسسه پل شرر، دانشگاه زوریخ، ETH زوریخ، دانشگاه علوم کاربردی و هنر شمال غربی سوئیس (FHNW) است. دولت Hightech Aargau را راه اندازی کرد تا عملکرد و رقابت پذیری مشاغل در آرگاو را افزایش دهد و از موقعیت کانتون ها به عنوان یک مرکز تجاری و تحقیقاتی رقابتی در سطح جهانی محافظت کند و توسعه و رشد را در منطقه تقویت کند. کسب‌وکارها از تأیید نوآوری و انتقال فناوری سود خواهند برد و کانتون آرگائو، که در حال حاضر یک بازیگر تثبیت شده است، قصد دارد به مرکز و الگوی پیشرو برای نوآوری و توسعه فناوری پیشرفته در سوئیس تبدیل شود.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه