بایگانی‌ها

زندگی من شغل من است

کسب‌وکارهای نوپا: شعار مارتا استوارت،کارآفرین مشهور: زندگی من شغل من است و شغل من زندگی من است

مارتا استوارت، مارتا هلن استوارت (متولد ۳اوت ۱۹۴۱) یک تاجر، نویسنده و مجری و کارآفرین برنامه تلویزیونی  برنده جایزه امی، نماد آمریکایی است. او کسب و کار خود را در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد، ، او از طریق انواع سرمایه گذاری های تجاری، شامل انتشار، پخش، تجارت و تجارت الکترونیک به موفقیت دست یافت. وی بنیانگذار شرکت – Martha Stewart Living Omnimedia. است. این شرکت شامل کتاب ها و برنامه های تلویزیونی است که او تولید کرده و نوشته است که حدود ۶۶ میلیون مخاطب و مشترک دارد.

شخصیت تلویزیونی آمریکایی است. به عنوان بنیانگذار Martha Stewart Living Omnimediaاو کتاب های پرفروش متعددی نوشته است، ناشر مجله Martha Stewart Living است مارتا مجری دو برنامه تلویزیونی بود: که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۴ اجرا شد و برنامه دیگرش نیز  از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ پخش شد.

مارتا فقط به خاطر موفقیت کارآفرینی اش شناخته نمی شود.بلکه رفتار سختگیرانه و وسواس گونه او علامت تجاری اوست. برای کارمندان او اجباری است که تمام میزهای خود را قبل از رفتن به خانه تمیز کنند. به علاوه او می خواهد که فقط از جوهر قرمز و سیاه در هر سندی استفاده شود.

در سال ۲۰۰۴ مارتا استوارت مدتی را در زندان فدرال به دنبال یک رسوایی تجاری خودی گذراند. با وجود موانع، او هرگز تسلیم نمی شود. در عوض، او آن لحظات را به عنوان فرصت هایی برای الهام می بیند. او در این خصص می‌گوید: «من هرگز به آخر خط نرسیده‌ام، فقط در جاده‌ها دست انداز دارم».

با دستیابی به موفقیتهای متعدد او با چرهره های مشهور نیز برنامه های مشترک تلویزیونی داشته است .از ان جمله مارتا استوارت یک برنامه آشپزی با خواننده رپ اسنوپ داگ به نام “پارتی شام پاتلاک مارتا و اسنوپ” دارد.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه