بایگانی‌ها

استفاده از مشاوره در ایجاد کسب وکار

کسب‌وکارهای نوپا: استفاده از مشاوره در ایجاد کسب وکار بسیار نکته مهمی است. بهترین کار این است که روی طرح کسب و کار خود به تنهایی کار نکنید، زیرا کار به تنهایی می تواند بسیار خسته کننده باشد و منجر به خطاهای زیادی شود. این بدان معنی است که شما باید کسی را پیدا کنید که بتواند کمک کند و نحوه تقسیم کار را بیابد.

«ذینفعان» در رابطه با سرمایه‌گذاری شما، هر کسی یا هر گروهی، در داخل یا خارج از سرمایه‌گذاری شما است که در عملکرد آینده سرمایه‌گذاری شما «سهامی» دارد. اعتبار دهندگان، تامین کنندگان، کارمندان، مالکان، سرمایه گذاران، اعضای هیئت مدیره، همه سهامداران هستند. از میان این گروه از سهامداران بالقوه، در نظر بگیرید که چه کسی می تواند به شما در برنامه ریزی تجاری کمک کند. این جستجو همچنین می تواند به شما کمک کند تا اعضایی را برای تیم سرمایه گذاری خود بیابید و استخدام کنید.

برخی می گویند که شما نباید مشاوران خارجی را درگیر کنید. اما یافتن توصیه‌های خوب، که همیشه برای یک سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه با منابع محدود دشوار است، در زمان‌های نامشخص امروزی مهم‌تر از همیشه است. همانطور که یکی از کارآفرینان موفق اشاره کرد، “اگر مجبور باشید فقط از طریق آزمون و خطا یاد بگیرید، این کار بسیار کند خواهد بود. اگر بتوانید مشاوران خوبی استخدام کنید، منحنی یادگیری کوتاه می‌شود.» در طول سال ها، ما دریافتیم که سه نوع کلی از مشاوران حرفه ای وجود دارد.

۱. استراتژیست ها

استراتژیست ها همان چیزی هستند که ما آن را پزشکان عمومی شما می نامیم که مشاوره و دانش تجاری در مورد مدل های کسب و کار و مسیرهای مختلف را به شما ارائه می دهند و شناخت خوبی نسبت به محیط های بازار دارند. استراتژیست ها مهمترین حلقه در زنجیره اطلاعات برای سرمایه گذاری های جدید تجاری هستند. آنها خیلی زود وارد می شوند و معمولاً در مدت زمان طولانی تری با این سرمایه گذاری آشنا می شوند.

۲. تاکتیک کاران

تاکتیکیست ها متخصصانی هستند – مانند مهندسان، وکلا  که بر خدمات مشاوره ای خاص تمرکز می کنند. نمونه هایی از خدمات آنها عبارتند از: یک مشاور بازاریابی که گزارشی درباره یک فرصت جدید تهیه می کند، یک مهندس گزارشی در مورد چگونگی دستیابی به توان عملیاتی بیشتر در خط تولید با ماشین آلات موجود، یک برنامه نویس که کد نرم افزار را مشخص می کند و یک حسابدار زمان پایان کار و هزینه های مالی را مشخص میکند.

۳. پشتیبانی میدانی

مشاوره از طریق پشتیبانی میدانی ،به کلیه خدمات عادی روزانه از جمله خدمات بانکی، تهیه و میزبانی وب سایت، خدمات حقوق و دستمزد و مالیات کارکنان و آژانس های استخدام موقت اشاره دارد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه