ارزیابی بیستمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی در تهران
کسبوکارهای نوپا:بیستمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی در تهران و در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی برگزار شد. طبق آنچه از عنوان نمایشگاه پیداست، انتظار میرفت
کسبوکارهای نوپا:بیستمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی در تهران و در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی برگزار شد. طبق آنچه از عنوان نمایشگاه پیداست، انتظار میرفت
کسبوکارهای نوپا:بیستمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه ۱۴۰۳، به مدت ۳ روز و با حضور شرکتهای تبلیغاتی و صنایع
کسبوکارهای نوپا:دنیای تبلیغات در آستانه یک تحول بزرگ است زیرا تبلیغات تولید شده و مدیریت شده توسط هوش مصنوعی قرار است به یک هنجار جدید
کسبوکارهای نوپا:ایستگاه متروی پراگ همه تبلیغات را کنار می گذارد .هدف این است که عموم مردم بتوانند طراحی معماری را بدون حواس پرتی تحسین کنند
کسبوکارهای نوپا:در دنیای تجارت، کودکان در اولین مرحله هدف قرار میگیرند تا به مدد تبلیغات به مصرف کننده کالاهای تولید شده بشوند. اینجا گروهی از
کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب باشگاه خبری کسب و کارهای نوپا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. © 2023