تأثیر بازاریابی دیجیتال در رشد استارتاپها
ابزارها، استراتژیها و مطالعات موردی موفق مقدمهبازاریابی دیجیتال یکی از مؤثرترین ابزارهای رشد برای استارتاپها در دنیای امروز است. با گسترش تکنولوژی و دسترسی به
ابزارها، استراتژیها و مطالعات موردی موفق مقدمهبازاریابی دیجیتال یکی از مؤثرترین ابزارهای رشد برای استارتاپها در دنیای امروز است. با گسترش تکنولوژی و دسترسی به
کسبوکارهای نوپا:گران شدن اینترنت مشکلات کسب وکارها را بیشتر میکند.در سال جاری نیز تعرفههای شرکت پست وزارت ارتباطات یک افزایش ۴۰درصدی دیگر را نیز ثبت
کسبوکارهای نوپا:اینترنت پر سرعت آسیاتک (ADSL)با تخفیف!ارایه می شود.تابستان هم به واپسین روزهای خود رسیده است و اگر تا امروز از فرصت خرید خدمات اینترنت
دولت ژاپن اخیرا اعلام کرد که جمعیت این کشور برای 14امین سال پیاپی 800 هزار نفر کاهشیافته و به 122.42 میلیون نفر رسیده است. این اطلاعات نشان میدهند که کاهش جمعیت در ژاپن ادامه دارد و تعداد شهروندان خارجی در کشور به رقمی بالغ بر 3 میلیون نفر رسیده است.
کسبوکارهای نوپا:هنر عکاسی یک فعالیت شغلی قدیمی و کار آفرین است.امروزه نیز می توان با بهره گیری از این هنر در زمینه کسب و کار
.کسبوکارهای نوپا: ماجرای عینک ترجمه گوکل چیست؟گوگل یک سورپرایز از نوع “یک چیز دیگر” را ارائه کرد. گوگل در یک ویدیوی کوتاه، یک جفت عینک
کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب باشگاه خبری کسب و کارهای نوپا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. © 2023