افزایش خرید با کارت اعتباری امسال در انگلستان

افزایش خرید با کارت اعتباری امسال در انگلستان

کسب‌وکارهای نوپا:خرید با کارت اعتباری امسال در انگلستان اوج گرفته است.ارقام جدید نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری برای تأمین مالی کریسمس امسال به شکل غیرقابل تنظیم اعتبار روی آورده‌اند. علیرغم وعده حزب کارگر برای بازنگری این بخش، قوانین جدید برای محافظت از خریداران حداقل تا سال ۲۰۲۶ اعمال نخواهد شد. کارشناسان می گویند که این تاخیر مصرف کنندگان را در معرض خطر گرفتار شدن در بدهی غیرقابل تحمل برای یک سال دیگر قرار می دهد. BNPL نوعی اعتبار است که به خریداران امکان می دهد پرداخت را به تعویق بیاندازند یا محصولات را به صورت اقساطی پرداخت کنند. منتقدان می گویند که می تواند کاربران را در مارپیچ بدهی به دام بیندازد و ادعا می کنند که اطلاعات به اندازه کافی برای مشتریان روشن نیست و بررسی های استطاعت فقط سطحی است.

ارائه دهندگان همچنین کارمزد یا سود پرداخت های دیرکرد را دریافت می کنند. بمب ساعتی: BNPL نوعی اعتبار است که به خریداران این امکان را می دهد تا پرداخت را به تعویق بیاندازند یا برای محصولات به صورت اقساطی پرداخت کنند. بمب ساعتی: BNPL نوعی اعتبار است که به خریداران این امکان را می دهد تا پرداخت را به تعویق بیاندازند یا برای محصولات به صورت اقساطی پرداخت کنند. پلتفرم‌ها از تعهد دولت به قوانین جدیدی که به سال‌ها عدم قطعیت پس از ارائه برنامه‌های مقررات برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ پایان می‌دهد، استقبال کرده‌اند.

غول‌های BNPL مانند شرکت سوئدی Klarna، که هنوز در حال برنامه‌ریزی برای عرضه در فهرست ایالات متحده است و Clear Pay بر بازار بریتانیا تسلط دارند. برخی از بانک ها، مانند Monzo، و خرده فروشان از جمله مایک اشلی Frasers Group خدمات BNPL خود را به مشتریان ارائه می دهند. اما علی‌رغم محبوبیت BNPL در بریتانیا، یکی دیگر از بازیگران بزرگ، Laybuy، امسال با بستن کمربند مشتریان، در مدیریت سقوط کرد. بر اساس پیش‌بینی‌های Adobe، انتظار می‌رود میزان هزینه شده از طریق BNPL در ماه‌های نوامبر و دسامبر ۸.۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد. و ارقام جداگانه نشان داده است که از هر ۱۲بزرگسال بریتانیایی یک نفر – یا ۴ میلیون نفر – در طول دوره کریسمس به اعتبار متکی خواهند بود. حدود ۳۸ درصد از این افراد از BNPL استفاده خواهند کرد که به بیش از ۱.۵ میلیون خریدار می رسد. به گفته موسسه خیریه StepChange، این افزایش دو درصدی در مقایسه با سال ۲۰۲۳ است، زمانی که ۳۶ درصد یا ۱.۴ میلیون وام گیرنده از محصولات BNPL در طول دوره جشن استفاده کردند. و زنان به ویژه در معرض خطر هستند، به طوری که ۴۲ درصد از وام گیرندگان زن در مقایسه با ۳۲درصد مردان به وام متکی هستند. این هجمه علیرغم کاهش فروش خرده‌فروشی در طول دوره جشن رخ می‌دهد. “Super Saturday”، آخرین شنبه قبل از روز کریسمس، شاهد افزایش ناامیدکننده ۰.۹درصدی در تعداد خریداران در مقایسه با سال ۲۰۲۳ بود.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه