بایگانی‌ها

مغازه های سوغاتی از منطقه قدیمی شهربارسلونا باید بروند

کسب‌وکارهای نوپا:مغازه های سوغاتی از منطقه قدیمی شهربارسلونا باید بروند . به گفته آلبرت باتل، یک عضو شورای شهر بارسلونا این مؤسسات “درهیچ موردی” به شهر کمک نمی کنند. دو ماه پیش،درمورد برنامه بارسلونا برای تنظیم فروش سوغاتی های بی مزه به منظور ارتقای تصویر بهتری از شهر به عنوان یک مقصد گردشگری، گزارشی ارایه شد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که نه تنها ریزه کاری ها و جزییات قابل توجهی در پایتخت کاتالونیا در معرض تهدید هستند، بلکه موسساتی که این اقلام را پس از ابراز تمایل شورای منطقه شهر قدیمی، آلبرت باتله، برای دیدن آنها می فروشند، در معرض تهدید قرار دارند.

آقای باتله نظرات خود را در مصاحبه ای با خبرگزاری کاتالونیا ACN) بیان کرد و این ایده را ارایه کرد که این نوع مغازه ها برای اقتصاد محلی چندان سودمند نیستند. او همچنین فروشگاه‌های کوچکی را که قاب‌های تلفن همراه و لوازم جانبی مشابه می‌فروشند، در آن دسته قرار داد. این مشاور همچنین از چگونگی امکان پرداخت اجاره بهای تا سقف ۵۰۰۰ یورو در ماه در خیابان‌های مرکزی پرتردد توسط این فروشگاه‌ها سوال کرد و خواستار شفاف‌سازی سازمان امور مالیاتی در خصوص کسب‌وکارهای جاری در این مکان‌ها شد.

بارسلون محدودیت های گردشگری گروهی را در مرکزشهر گسترش می دهد پایتخت کاتالونیا در حال گذراندن یک استراتژی جوان‌سازی و تغییر نام تجاری چندجانبه است که به دنبال بازگرداندن قابلیت زندگی به ساکنان بخش‌های تاریخی شهر و در عین حال محدود کردن توریسم بیش از حد در مکان‌هایی مانند بلوار رامبلا، پارک گوئل و سایر نقاط مهمی است که ترافیک دائمی بازدیدکنندگان را ایجاد می‌کنند.

بخشی از این تغییر نام تجاری جدید به عنوان مقصدی با کلاس‌تر و با ملاحظه‌تر، محدودیت‌هایی است که برای تورهای گروهی سازمان‌یافته در اطراف خیابان‌های باریک منطقه قرون وسطایی با نگاهی به ادامه همزیستی بین ساکنان محلی و بازدیدکنندگان – اصطلاحی که توسط مدیریت شهر برای تعیین خط مشی آن ابداع شده است، ایجاد شد.

اخیراً اعلام شد که این محدودیت ها تا سال ۲۰۲۸ تمدید شده است. یادآور می‌شود که محدودیت‌ها شامل محدود کردن اندازه گروه‌های تور به ۲۰ نفر، پیاده‌روی فقط در یک جهت در خیابان‌های باریک سیوتات ولا و ممنوعیت حضور تورها در کافه های شبانه است.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه