بایگانی‌ها

مسکن ارزان قیمت فقط در روستاهای آلمان

کسب‌وکارهای نوپا:مسکن ارزان قیمت فقط در روستاهای آلمان است.وزیر مسکن آلمان می گوید مردم باید برای یافتن مسکن ارزان قیمت به روستاها نقل مکان کنند. کلارا گیویتز ایده هایی در مورد چگونگی جذاب تر کردن شهرهای کوچکتر برای سکونت دارد. دو دهه پیش، برلین شهری بود که در آن یافتن مسکن نسبتاً آسان بود، زیرا دولت قوانینی را وضع کرده بود که افزایش اجاره بهای مستاجران را برای مالکان تقریباً غیرممکن می‌کرد. با این حال، در دهه گذشته، پایتخت آلمان هجوم ساکنان جدیدی را تجربه کرده است که به واسطه فرصت‌های این شهر بزرگ، علاوه بر دو موج بزرگ پناهجویان ناشی از جنگ‌های سوریه و اوکراین، جذب شده‌اند. اثر فوق منجر به کمبود مسکن در دسترس شده است، چیزی که در حال حاضر در سایر شهرهای بزرگ آلمان نیز استاندارد است.

ساخت و سازهای جدید نیز به دلیل افزایش مصالح ساختمانی به عنوان بخشی از افزایش تورم متوقف شده است. این امر توسعه دهندگان را برای ساخت مسکن انتفاعی بی انگیزه کرده است. وزیر مسکن کشور، کلارا گیویتز، در تلاش برای ارائه راه حلی، از مردم خواسته است که به روستاهایی نقل مکان کنند که «تقریباً ۲ میلیون خانه خالی است». گایویتز به نقل از I Am Expat گفت: «دو سوم جمعیت آلمان در مناطقی زندگی می کنند که مسکن مقرون به صرفه است. اما تقاضای زیادی در شهرهای بزرگ و کلان‌شهرهای ما وجود دارد.»

وزیر گیویتز وعده داد که تا پایان سال، آلمان برنامه کاری بهتر دقیق تر برای چگونگی دستیابی به آن اهداف خواهد داشت. مشکل اینجاست که در طول همه گیری ویروس کرونا، مسکن روستایی به طور ناگهانی بسیار جذاب شد، به ویژه در حومه شهر، که به معنای افزایش قیمت آن نیز بود. Geywitz روی افزایش محبوبیت کار از خانه شرط بندی کرده است. بر اساس گزارش ها، تقریباً یک چهارم آلمانی ها حداقل تا حدی نزدیک خانه کار می کنند. به همین دلیل، ایده او این است که کار در روستا را جذاب‌تر و عملاً غیرقابل تشخیص از کار در شهر کند. این به معنای چیزهایی مانند ایجاد انگیزه برای کارمندان برای کار نزدیک خانه، بهبود حمل و نقل عمومی بین شهرهای بزرگ و شهرها و روستاهای اطراف و توسعه شبکه اینترنت فیبر نوری کشور است.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه