استفاده ازکارت زرد در رستوران‌های کپنهاگ!

استفاده ازکارت زرد در رستوران‌های کپنهاگ!

کسب‌وکارهای نوپا:رستوران‌های کپنهاگ کارت‌های زرد را برای رفتار نادرست غذاخوری‌ها معرفی می‌کنند. این اقدام نشان دهنده یک روند رو به رشد برای ترویج مدنیت در فرهنگ غذاخوری شهر و تضمین رفتار بهتر با کارگران در صنعت و روند جدید و رو به افزایشی در بخش رستوران کپنهاگ است. این کار به طرق مختلف شکل می گیرد، اما هدف کم و بیش یکسان است – ترویج رفتار مدنی بیشتر در بین غذاخوری ها و اطمینان از برخورد بهتر مردم با کارکنان مؤسسات غذاییاز اهداف آن است. به دنبال گزارشی توسط København LIV مقامات محلی تصمیم گرفتند تا نشان دهند که چه چیزی پشت این روند است و چگونه بر صنعت رستوران‌داری در پایتخت دانمارک تأثیر می‌گذارد. یکی از مواردی که رواج یافته و به طور فزاینده ای رایج شده است، این است که رستوران ها خدمات اضافه در خواست می کنند که از ناهار خوری های نامطلوب درخواست می کند تا قول رفتار خوب را بدهند. این کادر زمانی ظاهر می‌شود که مشتری یک رزرو آنلاین برای شام انجام می‌دهد و نمی‌تواند این فرآیند را تکمیل کند مگر اینکه آن را به عنوان علامت تعهد خود علامت بزند.

در حقیقت یک انتخاب فعال انجام گرفته و یک سیاست امنیتی قابل مشاهده در وب سایت رستورانها در ابتدای سال معرفی شده است. برای مدیران، این راهی است که میهمانان خود را آگاه کنند که باید به درستی با مشتریان رفتار کنند و به کارکنانشان نیز احترام بگذارند. متأسفانه، این امر ضروری بوده است.زیرا فضای کار ایمن تر برای افرادی که در بخش پذیرایی و مهمان‌نوازی کار می‌کنندبوجود می آورد، این نه تنها به معنای برخورد با مدیران و همکاران، بلکه با عموم مردم است که رگ حیات این مشاغل است. در حالی که مقررات راه‌هایی را برای مقابله با مشکلات در میان کارگران در مورد رفتار نامناسب مشتریان ایجاد کرده‌اند، این اغلب در یک منطقه خاکستری قرار می‌گیرد، اغلب به دلیل این تصور سرمایه‌داری که «همیشه حق با مشتری است». با این حال، کسب‌وکارهای جدی اگر واقعاً می‌خواهند پیشرفت کنند، باید به نیروی کار و رفاه خود توجه کنند. همچنین علاوه بر درخواست تعهد به مدنیت از مشتریان در طول فرآیند رزرو، فرنچایز تصمیم گرفته است سیستم “کارت زرد” مشابه بازی های فوتبال را پیاده سازی کند. فرض کنید یک کارمند از رفتاری که از مشتریان دریافت می‌کند، مانند توهین، رفتار بی‌ادبانه یا برخورد های خشن، احساس ناراحتی می‌کند. در این صورت، آنها می توانند با مدیر خود صحبت کنند و سپس یک کارت زرد روی میز بگذارند تا هشداری برای مشتریان باشد تا اصلاح رفتار خود را شروع کنند. هنگامی که این امرکافی نبود، از کارکنان ناهار خوری ها خواسته می شود که محل کار خود را ترک کنند.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه