بایگانی‌ها

استارت‌آپ و شرکت تهیه غذا از نستله ۱۰۰ میلیون دلار می گیرد!

کسب‌وکارهای نوپا:به گفته منابع آگاه، استارت‌آپ و شرکت تهیه غذای واندر گروپ ۱۰۰میلیون دلار از نستله کمک دریافت کرده است. این دو شرکت با هم قصد دارند تجهیزات آشپزخانه و مواد غذایی با فناوری پیشرفته را به مشاغلی مانند هتل ها، بیمارستان ها و عرصه های ورزشی بفروشند. واندر اخیراً قراردادی را برای خرید شرکت بسته بندی غذای Blue Apron به قیمت ۱۰۳ میلیون دلار منعقد کرده است.

همچنین این شرکت حق تهیه غذاها را از رستوران‌های معروف و سرآشپزهای مشهور مانند بابی فلای و خوزه آندرس خریداری کرده است. همچنین تجهیزات آشپزخانه با تکنولوژی بالا را برای سرعت بخشیدن و ساده کردن پخت و پز توسعه داده است.

به گفته منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، زیرا شرایط مالی معامله علنی نیست، این معامله شامل یک سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری از نستله به همراه یک مشارکت استراتژیک است.

هردو شرکت واندر و نستله این معامله را تایید کردند اما از افشای جزئیات بیشترمعامله خودداری کردند. این بودجه می‌تواند واندر را یک قدم به جاه‌طلبی‌هایش نزدیک‌تر کند، یعنی آسان‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر کردن غذا تا خانواده‌های پرمشغله برای خوردن وعده‌های غذایی باکیفیت در خانه مکان بیشتری داشته باشند.

این استارت‌آپ که در زمان بسته شدن دور سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری در ژوئن، حدود ۳.۵ میلیارد دلار ارزش داشت، در سال ۲۰۱۸ توسط کارآفرین سریالی و سابق والمارت تأسیس شد.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه