کسبوکارهای نوپا:روز ولنتاین بهانه ای برای رونق کسب وکارها بود.بسیاری از بزرگترین برندها آماده بودند که از روز ولنتاین سود ببرند. این سنت باستانی صدها سال بود که به اشکال مختلف در هر قارهای جشن گرفته میشود. همچنین پیشرفتهای فناوری دیجیتال نحوه ارتباط شرکتها با زوجها و ایجاد تجربیات به یاد ماندنی را گسترده تر میکنند.
به گفته شرکت تحقیقاتی IPSOS MORI بیش از نیمی از بزرگسالان دارای شریک زندگی (۵۵ درصد)، برای جشن گرفتن روز ولنتاین برنامه ریزی میکنند. این روز ویژه در ایالات متحده بیشترین محبوبیت را دارد و سه چهارم (۷۵ درصد) از زوج ها معمولاً در آن شرکت میکنند. این همه شور و شوق به مقدار زیادی پول تبدیل میشود. تجارت به بهانه تبلیغ حس عشق در اروپا نیز در حال رونق است. بیش از نیمی از زوج ها (۵۱ درصد) در بریتانیا، فرانسه و اسپانیا نیز معمولاً در خرید و جشن گرفتن آن شرکت میکنند.
گروه کسب وکار
افزودن دیدگاه