کسبوکارهای نوپا:دعوای حقوقی با فروشگاهی که در آمستردام پرفروش است و موجب شلوغی یکی از خیابانها شده بالا گرفته است.دادگاه می گوید شهردار آمستردام نمی تواندصفوف مشتریان فروشگاه معروف TikTok را از بین ببرد شهر داری ظاهرانگران سر و صدای خیابان و مزاحمت برای ساکنان شهر آمستردام و یک فروشگاه تازه تاسیس سرخکنی فرانسوی بود اخیراً بر سر این سوال که آیا مقامات شهرداری میتوانند شرکت را مجبور کنند تعداد مشتریان خود را که در خیابان شلوغ شدهاند، محدود کنند، وارد یک نبرد قانونی شدند. ظاهراً مغازه فروشنده سیب زمین سرخ شده پیروز شد. زیرا دادگاه حکم داد که دولت شواهد محکمی مبنی بر اینکه محبوبیت این تجارت باعث ناراحتی ساکنان شده است ارائه نکرده است. مغازه محصولات سرخ شده فروشی فرانسوی، به نام Fabel Friet، در Runstraat در آمستردام واقع شده است و به لطف یک کمپین بازاریابی خوب در TikTok که سیبزمینیهای سرخ شده محلی خود را به نمایش میگذارد، توانست به سرعت طرفداران ویروسی و صفهای حاصل از مشتریان مشتاق امتحان را جمع کند.صف خرید غذای مورد نظر بر اساس گزارش NL Times، خطوط گاهی اوقات تا پل کانال نزدیک در Keizersgracht گسترش می یابد.
اما مقامات شهرداری چندان در این شور و شوق شریک نبودند و معتقد بودند که ازدحام جمعیت باعث ناراحتی و اختلال برای زندگی خیابانی و ساکنان منطقه شده است. در نتیجه، مسئولان به مغازه دستور دادند که صف مشتریان بیش از ۱۰ نفر نباشد و در صورت تجمع افراد بیشتر، تنها یک صندوق دار فعال باشد. آمستردامی ها ظاهراً سیب زمینی سرخ کرده خود را دوست دارند با این حال، دستور شهرداری چندان منطقی نبود، زیرا کاهش ظرفیت خدمات رسانی به مشتریان در صورت محبوبیت این کسب و کار، به سختی باعث می شود افراد کمتری بیایند. این در واقع موضعی بود که وکلای فابل فریت اتخاذ کردند و دادگاه نیز با آنها موافقت کرد. علاوه بر این، قاضی خاطرنشان کرد که فابل فریت چهار مدیر جمعیت را استخدام کرده است که اطمینان حاصل می کنند که صف منظم است و جاده را مسدود نمی کند. این مغازه هر روز زباله های منطقه خود را پاکسازی می کند، از جمله زباله هایی که متعلق به آن نیست. به نظر میرسد که کسبوکار کوچک با سیبزمینیهای سرخکرده و چاشنیهایشان (تروفل مایونز؟)،فوق العاده مفق بوده بنابراین بهترین راهحل ممکن است فقط باز کردن مکانهای اضافی نیاز باشد.
گروه کسب وکار
افزودن دیدگاه