بایگانی‌ها

تولید لوازم اداری بدون مواد شیمیایی از سال آینده

کسب‌وکارهای نوپا:برای تولید لوازم اداری بدون مواد شیمیایی از سال آینده برنامه ریزی شده است.این اصطلاح که “مواد شیمیایی برای همیشه” مواد خطرناکی هستندامروزه جایگاه ویژه ای در صنعت دارد.زیرا این مواد که در طول زمان تجزیه نمی شوند و می توانند در بدن انسان و حیوانات جمع شوند و باعث آسیب مغزی و بیماری هایی مانند سرطان شوند.

موسسه 3M اعلام کرده که از سال ۲۰۲۵ تولید چنین مواد شیمیایی را برای همیشه متوقف خواهد کرد، گام مهمی که زمینه را برای سایر شرکت ها و تولیدکنندگان مواد شیمیایی فراهم می کند. مواد شیمیایی Forever مانند PFAS سیستم آب را در بخش‌هایی از میشیگان و سایر ایالت‌های ایالات متحده مسموم کرده است و تمیز کردن یا ردیابی آن چالش برانگیز است. این امر باعث می‌شود که شهروندان ندانند که آیا مواد شیمیایی را در آب شیر مصرف می‌کنند یا در حین شنا در آب‌های عمومی.

3M شرکتی است که عمدتاً چسب های ضعیف مورد استفاده دربرگه های یادداشت های چسبی و نوار چسب تولید می کند. این کاملا تصادفی بود که شخصی در این شرکت چسبی را اختراع کرد که چند دهه قبل دارای نگهداری موقت اما قابل استفاده مجدد بود. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که تولید مواد جنجالی per و polyfluoroalkyl را که PFAS نیز نامیده می شود، تا پایان سال ۲۰۲۵ متوقف خواهد کرد.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه