کسبوکارهای نوپا:تعداد کباب فروشی هادر آلمان محدود می شود. شهر هیلبرون آلمانی ممکن است تعداد کباب فروشی ها را محدود کند به گفته یک حزب سیاسی محلی، افزایش تعداد آنها “اثر مغناطیسی منفی” ایجاد می کند. حزب اتحاد دموکرات مسیحی (CDU) که بزرگترین جناح سیاسی در شورای شهر هیلبرون است، می خواهد برای تعداد کباب های محلی محدودیت ایجاد کند و از افزایش تمرکز چنین مغازه ها در مرکز شهر به عنوان موضوعی که باعث ایجاد «اثر مغناطیس منفی می شود» نام برد. از نظر توسعه شهری. به گفته CDU، این تأثیر به افزایش تعداد کبابفروشیها اشاره دارد که به افزایش تمرکز آرایشگاهها، سالنهای ناخن و مؤسسات شرطبندی نیز منجر میشود. به عبارت دیگر، محافظهکاران هایلبرون نگران هستند که کبابفروشیها به بهانه ای برای افزایش بی رویه برخی از شغلها در یک منطقه از شهر شوند.دموکراتهای مسیحی میخواهند مرکزی شهری داشته باشند که تا حد امکان متنوع باشد، با طیف وسیعی از پیشنهادات. مغازه ها باید بهتر توزیع شوند و همه آنها در مرکز شهر باز نشوند. مغازه های موجود تحت تأثیر محدودیت بالایی قرار نخواهند گرفت.
تنوع کسب و کار در صحنه شهری یا تداخل در بازار؟
طرح پیشنهادی CDU پس از تعطیلات تابستانی مورد بحث قرار خواهد گرفت، با این حال، همانطور که می توان انتظار داشت، رقبای سیاسی آن (سوسیال دموکرات ها و FDP) به هیچ وجه از آن حمایت نمی کنند. استدلال های متقابل توسط SDP این است که این پیشنهاد از نظر قانونی قابل توجیه نیست. در حالی که می توان مناطقی را تعریف کرد که در آن انواع خاصی از موسسات مواد غذایی را می توان حذف کرد، این بدان معناست که ممنوعیت کباب فروشی ها به معنای ممنوعیت مغازه های کاری و پیتزا فروشی نیز خواهد بود. در مجموع، به گفته SDP، اگر این مقررات تصویب شود، «مداخلهای نادرست در اقتصاد بازار» خواهد بود. به همین ترتیب، FDP متعجب است که اگر تقاضا برای انواع دیگر موسسات وجود نداشته باشد، چه اتفاقی میافتد و آیا این بدان معناست که املاک تجاری سطح زمین باید به سادگی خالی بمانند.
گروه کسب وکار
افزودن دیدگاه