بایگانی‌ها

تاسیس گورستان عمومی حیوانات خانگی دراسپانیا

کسب‌وکارهای نوپا:اولین گورستان عمومی حیوانات خانگی دراسپانیا اکنون در این شهر یک واقعیت است.البته این فقط مختص بارسلونا نیست، پایتخت کاتالونیا قول داده است که این خدمات عمومی را در این کشور پیشگام کند.

سال ۲۰۲۴ است و اولین گورستان عمومی حیوانات خانگی اسپانیا درست همانطور که وعده داده شده بود درهای خود را باز کرده است. با این حال، چیزی که متفاوت است این است که این اتفاق در بارسلونا رخ نداد، که ادعا می‌کرد برای ارائه چنین تسهیلات شهری کار می‌کند، بلکه در شهر جنوبی مالاگا اتفاق افتاد. پایتخت کوستا دل سول، در اندلس، توانست در رقابت برای ارائه یک نوع خدمات شهری پیشگام برای صاحبان حیوانات خانگی، از پایتخت کاتالونیا پیشی بگیرد. گورستان حیوانات خانگی به این ترتیب در اسپانیا چیز جدیدی نیست.

با این حال، همه آنها توسط شرکت های خصوصی اداره می شوند. دولت های محلی به سخنان ساکنان گوش می دهند خدمات عمومی جدید به طور تصادفی بوجود نیامده است و در واقع ثمره فرآیند پاسخگویی به نیازها و تقاضاهای رو به رشد ساکنان است. کار روی ایجاد گورستان عمومی حیوانات خانگی مالاگا در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و برای ساخت آن ۱.۱ میلیون یورو هزینه شده است. بر اساس داده های رسمی، تا آنجا که به منطقه اندلس مربوط می شود، استان مالاگا بیشترین تعداد حیوانات خانگی ثبت شده را دارد. شهر مالاگا به تنهایی ۱۱۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد و این روند رو به افزایش است.

گورستان حیوانات خانگی در قسمت شمالی شهر Parque Cementerio (Parcemasa) (قبرستان انسان) واقع شده است. با این حال، به عنوان یک مرکز مجزا عمل خواهد کرد. تمام خدمات ارائه شده در یک گورستان انسانی را نیز ارائه خواهد کرد. این شامل سوزاندن، دفن سنتی (در طاقچه ها یا گورها) یا یک کوزه ارگانیک است. خود ساختمان دارای یک قسمت پذیرش، یک دفتر اداری، یک دفتر برای دامپزشکان، یک اتاق زایمان خاکستر، سرویس بهداشتی و یک اتاق بیداری است. در مورد قبرستان حیوانات خانگی بارسلونا، انتظار می رود که تا پایان سال آماده شود.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه