بایگانی‌ها

بهره گیری از نمایشگرهای پیشرفته رو به افزایش است

کسب‌وکارهای نوپا:بهره گیری از نمایشگرهای پیشرفته رو به افزایش است.این امر به دلیل تحولات تکنولوژی در سالهای اخیر است.پیشرفت‌های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌ها باعث رونق بازار بیلبورد و تبلیغات محیطی شده است. نمایشگرهای تعاملی در فضاهای عمومی با روش‌های تازه‌ای با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند – آن‌ها طیف گسترده‌ای از فرصت‌های جدید را برای سرگرمی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ محصولات خود به برندها ارائه می‌کنند

بازار بیلبوردها و تبلیغات در فضای باز در حال رونق است. The Exchange بررسی می‌کند که چگونه هوش مصنوعی و اتصال فوق سریع به اینترنت رشد جدیدی را برای صنعتی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد یورو در سراسر جهان به ارمغان آورده است. Sphere سال گذشته در لاس‌وگاس با صفحه نمایش ۱۶k ال‌ای‌دی گشایش یافت که تخمین زده می‌شود ۲میلیارد یورو هزینه داشته است و آن را به گران‌ترین مکان تفریحی شهر تبدیل می‌کند که تا کنون ساخته شده است. شهرهای بزرگ مانند لندن، پاریس و توکیو به‌طور فزاینده‌ای در حال روی آوردن به نمایشگرهای تعاملی و سه‌بعدی برای سرگرمی و تبلیغ محصولات هستند. در ایالات متحده، خطوط هوایی دلتا اخیراً صفحه نمایشی با فناوری پیشرفته را در فرودگاه متروپولیتن دیترویت نصب کرده است که اطلاعات شخصی مسافران را در حین عبور از کنار آن در اختیارشان قرار می‌دهد. در این قسمت، Sylvain Le Borgne، مدیر ارشد داده در JCDecaux، یکی از بزرگترین شرکت‌های تبلیغات محیطی جهان، توضیح می‌دهد که چگونه صفحه‌نمایش‌ها و چیدمان‌ها با فناوری پیشرفته نحوه تعامل برندها و شهروندان در مکان‌های عمومی را تغییر می‌دهند.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه