بایگانی‌ها

بلیت ویژه سینمای آلمان برای رونق این صنعت

کسب‌وکارهای نوپا:بلیت ویژه سینمای آلمان پاییز امسال در این کشور عرضه می شود. این مدل از ارایه خدمات فراگیر می تواند در سایر زمینه های زندگی نیز اعمال شود.در حال حاضر، کارت ۴۹ یورویی، که به Deutschlandticket نیز معروف است، به دلیل رویکرد پیشگامانه آن در دسترسی به حمل و نقل عمومی و همچنین به دلیل سادگی، به نامی شناخته شده تبدیل شده است.

به نظر می رسد که این مفهوم کلی توسط یک نهاد آلمانی دیگر، هیئت فیلم فدرال FFA)، با ایده اعمال آن برای تماشاگران سینما مورد استفاده قرار گرفته است. با این کارت افراد می‌توانند در هر سینمایی  که تمایل دارند به تماشای فیلم بنشینند. پروژه جدید سینفینیتی نام دارد و قرار است در ماه اکتبر در سرتاسر آلمان راه اندازی شود و دوستداران فیلم می توانند هر لحظه با هزینه ۱۲.۵۰ یورو در ماه برای دیدن فیلم  آن را بخرند.

در نظر بگیرید که میانگین قیمت بلیط سینما در آن کشور در سال ۲۰۲۳، طبق آمار Statista، ۹.۷۱ یورو بوده است و در آخر هفته ها می تواند به ۱۲ یورو برسد. سینفینیتی چگونه کار خواهد کرد؟ مسلماً، این مفهوم یک اختراع اصیل آلمانی نیست زیرا حدود یک دهه است که نرخ ثابت برای سینماها در کشورهمسایه یعنی هلند اعمال شده است. نرخ ثابت سینما در سراسر کشور برای متقاعد کردن افراد بیشتری برای رفتن به سینما و جذب آنها به سینما در نظر گرفته شده است. این اشتراک به زنجیره های خاصی وابسته نیست، بلکه برای همه سینماهای شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

کلمه کلیدی در اینجا “شرکت کردن” است زیرا هنوز دقیقاً مشخص نیست که کدام سینماها در این طرح شرکت خواهند کرد، اما برگزارکنندگان آن ادعا می کنند که بیش از ۱۰۰ سالن فیلم قبلاً ثبت نام کرده اند و تعداد آنها احتمالاً افزایش خواهد یافت. با این وجود، آن‌ها کاربرانی را که برای این سرویس ثبت‌نام می‌کنند (که از طریق یک برنامه در دسترس است) تشویق می‌کنند تا بپرسند که آیا نزدیک‌ترین سینمای آن‌ها می‌خواهد به آن بپیوندند یا خیر، در اصل تلاش می‌کنند تا کاربران و اشتیاق آنها را به وسیله تبلیغاتی پلتفرم تبدیل کنند.

این سرویس جدید در زمانی ارائه می‌شود که تعداد تماشاگران سینما در حال کاهش است، زیرا افراد بیشتری فیلم‌ها را با دستگاه‌های الکترونیکی خود تماشامی‌کنند. با این حال، به گفته سینفینیتی، اگر محاسبات درست انجام شود، تعداد بازدیدکنندگان سینما بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

گروه گسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه