“آژنگ نیوز”:بازار جهانی توپ های فوتبال در سال ۲۰۲۳ ۲.۵۴ میلیارد دلار بود و پیش بینی می شود که بازار تا سال ۲۰۳۲ با CAGR ۹.۳۲درصد در طول دوره پیش بینی به ۵.۶۷ میلیارد دلار برسد.
در حقیقت بازار توپهای فوتبال به دلیل محبوبیت فوتبال، شرکت در لیگهای جوانان و آماتور، رویدادهای ورزشی، حمایتهای برجسته و حمایتهای مالی بازیکنان حرفهای فوتبال، پیشرفتهای تکنولوژیکی و افزایش درآمد قابل تصرف هدایت میشود.
گرایش به مواد سازگار با محیط زیست و پایدار در تولید توپ فوتبال در حال افزایش است. تولیدکنندگان به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای محیطی خود با استفاده از مواد بازیافتی یا فرآیندهای تولید پایدارتر هستند. ادغام فناوری در توپ های فوتبال، مانند حسگرهای تعبیه شده برای ردیابی معیارهای عملکرد مانند سرعت، چرخش و دقت، در حال افزایش است. این توپ هوشمند فوتبال در بین بازیکنان حرفه ای و آماتور محبوب شده است. توپهای فوتبال شخصیسازیشده و سفارشی برای مصرفکنندگان در دسترستر میشدند. برخی از شرکتها به مشتریان اجازه میدادند تا توپ فوتبال خود را طراحی کنند، رنگها، الگوها و حتی اضافه کردن آرم یا متن شخصی را انتخاب کنند.
توپ فوتبال با نشانوارههای تیمهای ورزشی پرطرفدار، تأییدیههای بازیکنان، یا همکاریهای برند پرطرفدار است. این به طرفداران اجازه داد تا از طریق کالا با تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند. تولیدکنندگان به سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای ایجاد توپ فوتبال با دوام و ویژگی های عملکردی افزایش یافته ادامه دادند. این پیشرفتها برای پاسخگویی به بازیکنان در تمام سطوح مهارت در نظر گرفته شده است.
گروه کسب و کار
افزودن دیدگاه