بایگانی‌ها

کتاب جدید برای آشنایی با کسب وکارهای نوین در جهان مدرن

کسب‌وکارهای نوپا:یک کتاب جدید برای آشنایی با کسب وکارهای نوین در جهان مدرن منتشر شد.کتاب “آخرین شغل انسان: کار برقراری ارتباط در یک جهان گسسته“منتشر شد. نویسنده: آلیسون جی پیو .کتاب یک استدلال به موقع و فوری برای حفظ کاری است که ما را در عصر اتوماسیون به هم متصل می کند.

کتاب الکترونیکی.۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۲۰.۹۷ دلار / ۱۷.۵۰ پوند .منتشر شده:۴ژوئن ۲۰۲۴

درباره کتاب

با توسعه سریع هوش مصنوعی و فن‌آوری‌های صرفه‌جویی در نیروی کار مانند صندوق‌های خودکار و کارخانه‌های خودکار، آینده کار هرگز تا این حد مبهم نبوده است و حتی مشاغلی که به سطوح بالایی از تعامل انسانی نیاز دارند دیگر امن نیستند.

کتاب آخرین شغل انسان پیوندهای انسانی را که زیربنای کار ما هستند بررسی می کند و استدلال می کند که آنچه مردم در این مکان ها برای یکدیگر انجام می دهند ارزشمند است و ارزش حفظ کردن دارد. آلیسون پوگ با تکیه بر مصاحبه‌ها و مشاهدات عمیق با افراد در طیف وسیعی از حرفه‌ها – از پزشکان، معلمان، و مربیان گرفته تا کشیش‌ها، درمانگران، مراقبان و آرایشگران – مفهوم «کار پیوندی» را توسعه می‌دهد، نوعی کار که متکی بر همدلی، خودانگیختگی تماس انسانی و به رسمیت شناختن متقابل انسانیت یکدیگر است.

تهدیداتی که برای نیروی کار پیوندی وجود دارد نه تنها ناشی از پیشرفت در هوش مصنوعی یا برنامه‌هاست بلکه نشان می‌دهد که چگونه کمپین‌های سود محور که منطق صنعتی را تحمیل می‌کنند، زمان اتصال کارگران را کاهش می‌دهند، اولویت‌های جدید داده‌ها و معیارها را اعمال می‌کنند و شیوه‌های استانداردی را معرفی می‌کنند که مانع از توانایی ما برای دیدن واقعی یکدیگر می‌شود.

کتاب او با نمایه‌هایی از سازمان‌هایی که در آنها نیروی کار پیوندی رشد می‌کند، به پایان می‌رسد.همچنین این کتاب گام‌های عملی برای ساختن یک معماری اجتماعی مؤثر ارائه می‌دهد. نویسنده به وضوح نشان می‌دهد که چگونه کار پیوندی زندگی افراد را غنی می‌کند و جوامع ما را به هم پیوند می‌دهد، آخرین شغل انسان استدلال قانع‌کننده‌ای برای ما است تا کار انسانی را در دنیایی به‌طور فزاینده خودکار و جدا از هم بشناسیم، ارزش گذاری کنیم و از آن محافظت کنیم.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه