بایگانی‌ها

سقف سبز و پایانه خورشیدی برای اتوبوسها در رومانی

کسب‌وکارهای نوپا:سقف سبز و پایانه خورشیدی برای اتوبوسها در رومانی ساخته شد.این پایانه مدرن و مطابق با طبیعت در شهر براشف همچنین دارای ایستگاه های شارژ سریع برای اتوبوس های الکترونیکی است. دراین هفته شهرداری براشوف (رومانی) مفتخر به رونمایی از جدیدترین، بزرگترین و سبزترین پایانه اتوبوسرانی خود شد. این مرکز جدید قصد دارد ویترینی برای آینده مراکز حمل و نقل عمومی و نمونه ای از جهت گیری ایده های جدید از نظر طراحی و ساخت باشد. ترمینال اتوبوس دارای ۱۲ سکوی اتصال برای اتوبوس است و به عنوان یک مرکز برای شهر با اتصال به ایستگاه قطار Brasov و ۱۴ منطقه در منطقه شهری از جمله فرودگاه در نظر گرفته شده است. چهار سکو از ۱۲ سکوی ترمینال به ایستگاه های شارژ سریع اتوبوس های برقی مجهز خواهند شد. دوازده اتوبوس می توانند در اینجا توقف کنند، به ترتیب ۹ اتوبوس با حداکثر طول ۱۳متر و سه اتوبوس با طول ۱۸ متر.

کاهش سطح آسفالت کلی سقف سالن محل توقف اتوبوسها نیز از نوع تراس سبز و متحرک می باشد. از آنجایی که قسمت پشتی ساختمان تا حدی پنهان است، فضای سبز روی ساختمان با بقیه فضای سبز تداوم دارد. در عین حال، ترمینال نه تنها به معنای یک منطقه سکوی آسفالته است، بلکه به معنای چیدمان فضای سبز با چمنزار است که با ۷۰درخت و ۲۰درختچه تزئینی برای راحتی مسافران منتظر اتوبوس فراهم شده است.

سایبان پلت فرم که نمایانگر بخش دیگر ترمینال اتوبوس است، یک سقف مسطح با پانل های فتوولتائیک است. علاوه بر این، ترمینال اتوبوس دارای هفت فضای پارکینگ برای افراد دارای معلولیت است که به این معنی است که با استانداردهای جامع اجتماعی معاصر نیز طراحی شده است. این پروژه بخشی از استراتژی شهرداری برای تبدیل حمل و نقل عمومی به جایگزین اصلی جابجایی شهری به جای خودروهای شخصی است.

گروه تکنولوژی

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه