کسبوکارهای نوپا:شین پرلمن به مدت ۲۳ سال یک کاربر فعال دیجیتال بود؛ تا اینکه با خانواده اش در جزایر قناری ساکن شد. پس از ماه ها کاغذبازی خسته کننده، او موفق شد یک کسب و کار جدید را در اسپانیا راه اندازی کند.بدین ترتیب او وارد بزرگترین جامعه کارکنان دیجیتال از راه دور در کشوراسپانیا شد.
این شریک تجاری اکنون به او وسایر متخصصان کمک می کند تا مسیر او را دنبال کنند.پرلمن میگوید: “من یک ایده دیدم. من این جامعه کاربران دیجیتال را دیدم و گفتم نگاه کنید، ما واقعا باید کارها را برای خانواده ها آسان کنیم تا انعطاف پذیر باشند، و من نمیتوانستم به صورت حضوری این کار را انجام دهم زیرا نوع ویزایم اشتباه بود و اجازه کار در اسپانیا رانداشتم.


برای جلوگیری از این مشکل در خصوص وضعیت ویزا، ویزای جدید به فعالان فضای دیجیتال اجازه می دهد تا حداکثر سه سال در اسپانیا بمانند.این رویه به عنوان بخشی از قانون راه اندازی جدید، با هدف جذب متخصصان با ارزش بالا برای ترکیب آنها در جامعه خلاق اسپانیاطراحی شده است.
پرلمن فکر می کند کلمه “همکار دور کار دیجیتال فقط یک شکل عجیب از گردشگری است” و این ویزا به مردم اجازه می دهد “چرخه خارجی بودن را بشکنند“.
وی افزوده: زمانی که شما به اندازه کافی در یک جامعه هستید تا با همسایگان خود بشناسید، در آن زمان است که “تحول” و “نوآوری” اتفاق می افتد که منجر به ایجاد شغل می شود.
در یکی از رویدادهای اخیر شرکت ملی نوآوری اسپانیا (Enisa) در مادرید، شین پرلمن تجربه خود از کار دورکاری را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.
این فرصت را برای همکاراان دیجیتالی و شرکتهای اسپانیایی فراهم کرد تا روابط و اتحاد بیشتری را برقرار کنند و یک منبع استعداد برای اکوسیستم استارتآپ اسپانیایی پدید آید.
قانون جدید راهاندازی همچنین شامل مزایای مالیاتی برای سرمایهگذاران، کارگران و استارتآپها در پنج سال اول است که خوزه بایون، مدیر عامل Enisa، گفته که به شرکتها کمک میکند «استعداد بیشتری را حفظ کنند تا بتوانند رشد کنند». .
این قانون برای ۲۳ هزار استارت آپ مانند Komborebi در La Nave، انکوباتور نوآوری شهرداری مادرید، که پس از سه سال آماده عرضه اولین محصول خود است، سود خواهد برد.
آلبرتو تورس، مدیر ارشد فناوری در Komborebi، یک استارتآپ متخصص در راهحلهای هوش مصنوعی، گفته: «تمام زمان شما در حال توسعه یک محصول هستید تا زمانی که آن را در بازار عرضه کنید یا مشتریان اولیه نداشته باشید، همه هزینه ها را باید خودت انجام دهی.”
استیون بارتلت و دیگر بزرگان کسب و کار های نوپا توصیه می کنند که چگونه استارتاپ ها می توانند رشد کرده و بزرگ شوند
استیون بارتلت، جوانترین اژدهای مجموعه بیبیسی «دراگون اژدها» و بنیانگذار آژانس بازاریابی شبکههای اجتماعی Social Chain، گفته که حضور رسانههای اجتماعی برایحمایت از استارتآپها در هنگام افزایش حجم، کلیدی است.
بارتلت گفته: «اگر در خیابان راه میروید و ۲۰ نفر به یک ساختمان نگاه میکنند، باید به ساختمان نگاه کنید. روشی که شما تصمیم می گیرید بروید و فیلمی را در نتفلیکس تماشا کنید یا هر چیز دیگری، بر اساس شهرت است. ما از عقاید گروه برای کمک به زنده ماندن استفاده می کنیم، زیرا همیشه زمان لازم برای تصمیم گیری برای خودمان را نداریم.”
گروه آموزش
افزودن دیدگاه